BUJ

Biežāk uzdotie jautājumi


Šeit ir dažas atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem. Ja neatradāt atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni: +371 6 7660702 vai e-pastu: [email protected]


IEPIRKŠANĀS

VAI MAN IR NEPIECIEŠAMS REĢISTRĒTIES, LAI IEPIRKTOS SOULZ.LV?
Vietnē Soulz.lv varat veikt pirkumus kā viesis vai kā reģistrēts klients. Reģistrācija ir vienkārša, neaizņem daudz laika un sniedz mums informāciju par klientu. Reģistrācija ļauj jums sekot līdzi piegādes statusam un apskatīt savu pasūtījumu vēsturi. Kā reģistrēts klients jūs saņemsiet arī īpašus piedāvājumus, dzimšanas dienas atlaides un informāciju par jaunām kolekcijām un izpārdošanām.

KAS IR IEPIRKUMU GROZS?
Iepirkumu grozs ir visas jūsu izvēlētās preces vienuviet. Iepirkumu grozā jūs varat apskatīt pirkuma saturu, mainīt vai izdzēst preces un vienību skaitu. Pēc iepirkumu groza salikšanas nav nepieciešams iepirkties uzreiz, taču mēs negarantējam, ka preces, kuras izvēlējāties, būs vēl pieejamas noliktavā. Iepirkumu grozs nav rezervēšanas rīks. 

KAS IR VĒLMJU SARAKSTS?
Jūs varat saglabāt savas iecienītākās preces vēlmju sarakstā un tās tiks saglabātas, pat aizverot Soulz.lv. Katru reizi, kad noklikšķināsiet uz sirds simbola, jūs to pievienosiet savam vēlmju sarakstam. Preces no saraksta varat arī izdzēst. Ja vēlaties kaut ko iegādāties no vēlmju saraksta, vienkārši pievienojiet to iepirkumu grozam un noformējiet pasūtījumu kā parasti. Jūs varat izbaudīt vēlmju saraksta priekšrocības tikai tad, ja esat reģistrēts klients. Vēlmju saraksts nav rezervēšanas rīks un mēs negarantējam, ka preces, kuras saglabājāt būs vēl pieejamas noliktavā.

KĀ ES VARU UZZINĀT PAR MANA PASŪTĪJUMA STATUSU?
Pēc veiksmīga pasūtījuma noformēšanas jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu. Ja pasūtījums netiks veiksmīgi noformēts, mēs par to jūs informēsim e-pastā. Pēc apstiprināšanas pasūtījumu vairs nebūs iespējams atcelt, jo preces tiek sagatavotas nosūtīšanai. 

KĀ ES VARU UZZINĀT PAR JAUNĀM KOLEKCIJĀM, ATLAIDĒM, IZPĀRDOŠANĀM UN ĪPAŠIEM PIEDĀVĀJUMIEM?
Lai uzzinātu aktuālāko informāciju, jūs varat abonēt Soulz.lv jaunumus. 

VAI PREČU CENAS ATŠĶIRAS TIEŠSAISTĒ UN VEIKALOS?
Preču cenas neatšķiras. Tiešsaistes veikalā Soulz.lv preču cenas ir tādas pašas kā veikalos "Apranga", "Moskito", "City" un visos pārējos Apranga grupas veikalos. Preču cena var mainīties, ja klients saņem īpašos piedāvājumus vai dzimšanas dienas atlaidi.

KĀ ES VARU IZSEKOT SAVU SŪTĪJUMU?
Kad pasūtījums tiek nodots mūsu partneriem, klients tiek informēts ar e-pasta starpniecību. E-pastā ir izsekošanas kods, ko var izmantot sūtījuma izsekošanai.

MAKSĀJUMS

KĀ ES VARU NORĒĶINĀTIES PAR PASŪTĪJUMU? 
Mēs piedāvājam šādas maksājumu metodes: VISA, MAESTRO, MASTERCARD, e-banku (Banklink) un pēcapmaksa. Piegādes ar pēcmaksu gadījumā, norēķinies preces saņemšanas mirklī, ko vari veikt pie kurjera vai terminālā, izmantojot maksājuma karti.

KĀ ES VARU ZINĀT, KA MAKSĀJUMS IR IZDEVIES? 
Ja maksājums būs veiksmīgs, mēs jums nosūtīsim apstiprinājuma e-pastu.

VAI ES VARU SAŅEMT RĒĶINU?
Jā. Kategorijā „Maksājums” jāizvēlas „Rēķins” un jāaizpilda nepieciešamie lauki. Pēc pasūtījuma pabeigšanas rēķins tiks nosūtīts uz norādīto e-pastu.

VAI ES VARU IZMANTOT SAVU LOJALITĀTES KARTI, LAI SAŅEMTU ATLAIDI?
Jā, VIP un "CITY" lojalitātes kartes ir derīgas Soulz.lv tiešsaistes veikalā.

PIEGĀDE

KĀ ES VARU SAŅEMT SAVU PASŪTĪJUMU?

Soulz.lv piedāvā šādus piegādes veidus:

• Piegāde mājās, birojā vai citā adresē, izmantojot kurjeru.
• Piegāde uz Pick-up termināli OMNIVA u5 Circle K stacijās.

CIK MAKSĀ PIEGĀDE?
Piegāde izmantojot kurjeru vai piegāde uz Pick-up termināli OMNIVA un Circle K stacijās ir bezmaksas, ja pasūtījuma summa pārsniedz 89 EUR. Pretējā gadījumā piegādes izmaksas ir 1,99 EUR.

CIK ILGI IR JĀGAIDA MANA PASŪTĪJUMA PIEGĀDE? 
Piegādes laiks ir no 2-5 darba dienām.

KĀ ES VARU SEKOT LĪDZI MANA PASŪTĪJUMA STATUSAM? 
Jūs saņemsiet pasūtījuma statusa atjauninājumus savā e-pastā. Šo informāciju varat atrast arī sadaļā “Mans konts”. Ja izvēlēsieties piegādi pick-up terminālī OMNIVA vai Circle K stacijās, jūs saņemsiet SMS ar kodu. Ja izvēlēsieties piegādi mājās, birojā vai uz citu adresi, ar jums sazināsies piegādes kompānija. Ja izvēlēsieties pasūtījuma saņemšanu veikalā, jūs saņemsiet e-pastu no Soulz.lv.

CIK ILGI MANS SŪTĪJUMS TIKS UZGLABĀTS TERMINĀLĪ?
Pakas termināļos tiek uzglabātas:
DPD – 3 dienas;
OMNIVA – 7 dienas.

VAI ES VARU MAINĪT PIEGĀDES DATUMU?
Diemžēl piegādes datumu mainīt nav iespējams.

VAI ES VARU SAŅEMT SAVU SŪTĪJUMU ĀTRĀK?
Piegādes laiks ir no 2 līdz 5 darba dienām. Paredzamā piegādes diena ir maksimālā, tāpēc vienmēr ir iespēja saņemt sūtījumu agrāk, taču mēs to nevaram apsolīt vai garantēt.

MANS PASŪTĪJUMA STATUSS IR "PROCESĀ", KAD MANS PASŪTĪJUMS TIKS NOSŪTĪTS?
Piegādes laiks ir no 2 līdz 5 darba dienām. Kad pasūtījums tiek nodots piegādātājiem, klients tiek informēts, nosūtot ziņu e-pastā.

KĀPĒC MANA PASŪTĪJUMA STATUSS IR "ATGRIEZTS SŪTĪTĀJAM"?
Ir vairāki iemesli, kāpēc pasūtījums var tikt atgriezts sūtītājam:
- Nepareiza piegādes adrese vai kontaktinformācija;
- Sūtījuma izmēri ir pārāk lieli un sūtījums neietilpst terminālī;
- Šķirošanas kļūdas dēļ partneri kļūdaini atgriež paku sūtītājam.

Ja pamanāt, ka jūsu sūtījums tiek atgriezts sūtītājam, lūdzu, sazinieties ar mums [email protected] un mēs sūtījumu nosūtīsim atkārtoti.

ATGRIEŠANA

VAI ES VARU ATGRIEZT PRECI, KAS MAN NEDER?
Jūs varat atgriezt preces*, ja:
• tās nav nēsātas;
• tās ir zemas kvalitātes;
• tās neatbilst pēc izmēra, materiāla vai neatbilst tam, ko gaidījāt.
Pasūtījumus var atgriezt 14 dienu laikā no saņemšanas dienas. Preču etiķetes un iepakojumi nevar būt bojāti vai noņemti. Peldkostīmus var atgriezt, ja higiēnas uzlīmes nav noņemtas vai bojātas. Apakšveļu atgriezt nevar.

KĀ ES VARU ATGRIEZT PRECES? 
Jūs varat atgriezt preces šādā veidā:
•    Izmantojot pick-up termināli OMNIVA. Ja jums ir SOULZ konts, vienkārši dodieties uz pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas „Atgriezt“, lai aizpildītu naudas atmaksas veidlapu. Ja neesat reģistrēts lietotājs, atgriešanas saite atrodama vēstulē „Jūsu pasūtījums ir izsūtīts“. Pēc veidlapas aizpildīšanas jūs saņemsiet e-pastu ar sūtījuma kodu un izvēlēto OMNIVA pick-up termināli, uz kuru preces jānogādā. Viena pasūtījuma preces jāiepako vienā kastē un pareizi jānoformē. Pakas uzlīmi izdrukās pick-up terminālis.

CIK MAKSĀ PASŪTĪJUMA ATGRIEŠANA?
Atgriešana ir bez maksas.

VAI ES SAŅEMŠU KOMPENSĀCIJU PAR PIEGĀDI?
Piegāde netiek atmaksāta.

CIK ILGĀ LAIKĀ ES SAŅEMŠU NAUDAS ATMAKSU? 
Nauda parasti tiek atmaksāta 5 darba dienu laikā, izmantojot to pašu maksājuma veidu, kas tika izmantots veicot pirkumu. Pēc atgriešanas klients saņem apstiprinājuma e-pastu. Likums paredz iespēju naudu atmaksāt 14 dienu laikā no paziņojuma saņemšanas par preču atgriešanu.

VAI ES VARU APMAINĪT PRECI?
Diemžēl mēs nevaram samainīt preces. Šajā gadījumā jums būs jāveic preces atgriešana un jāveic jauns pasūtījums.

KĀDA IR ADRESE, KUR ES VARU ATGRIEZT PRECES?
Kad būsiet aizpildījis atgriešanas veidlapu, automātiski tiks izveidota pakas uzlīme ar pareizo adresi.

ES SAMAKSĀJU PAR PRECĒM PIEGĀDES LAIKĀ, KĀ ES ATGŪŠU NAUDU?
Aizpildot atmaksas veidlapu, būs jānorāda bankas konts, uz kuru vēlaties saņemt atmaksu.

VAI ES VARU ATGRIEZT VAIRĀK KĀ VIENU PASŪTĪJUMU VIENĀ IEPAKOJUMĀ?
Mēs vienmēr iesakām nejaukt kopā dažādus sūtījumus veicot atgriešanu,  taču, ja tas ir noticis un vienā kastē esat ievietojis preces no vairākiem pasūtījumiem, lūdzu, informējiet mūs [email protected]

KO DARĪT, JA ESMU NEPAREIZI AIZPILDĪJIS ATGRIEŠANAS VEIDLAPU?
Ja esat nepareizi aizpildījis atgriešanas veidlapu, lūdzu, informējiet mūs uz [email protected] un mēs atcelsim atgriešanas veidlapu, lai jūs varētu to aizpildīt vēlreiz.

KĀ ES VARU UZZINĀT, VAI ESAT SAŅĒMUŠI MANAS ATGRIEZTĀS PRECES?
Jūs varat izsekot savam atgrieztajam sūtījumam, izmantojot sūtījuma kodu, kuru ievadījāt atgriežot sūtījumu. Kad atgriešana būs apstiprināta, jūs saņemsiet paziņojumu uz e-pastu.

KO DARĪT, JA ES NESAŅĒMU NAUDU PAR ATGRIEZTO PRECI?
Naudas līdzekļi nonāks Jūsu bankas kontā 5 darba dienu laikā pēc atgriešanas apstiprināšanas. Pirmkārt, mēs vienmēr lūdzam pārbaudīt savu bankas kontu, lai pārliecinātos, vai nauda tajā nav ienākusi. Ja nauda nav ienākusi jūsu bankas kontā, lūdzu, sazinieties ar [email protected]

VAI VARU SAŅEMT NAUDAS ATMAKSU CITĀ BANKAS KONTĀ?
Ja izvēlējāties maksāt piegādes laikā, atgriešanas veidlapā varat norādīt sev piemērotu bankas kontu.

VAI VARU SAŅEMT NAUDAS ATMAKSU CITĀ BANKAS KONTĀ?
Ja izvēlējāties maksāt piegādes laikā, atgriešanas veidlapā varat norādīt sev piemērotu bankas kontu.

KO DARĪT, JA BANKAS KARTE/KONTS, KURU IZMANTOJU IEPIRKUMIEM, IR BLOĶĒTS?
Ja jūsu bankas konts ir bloķēts, lūdzu, sazinieties ar mums [email protected]

PRECE

KĀ ES VARU UZZINĀT, KAD PRECE ATKAL IR PIEEJAMA? 
Ja vēlamā prece ir izpārdota, varat reģistrēt savu e-pasta adresi, un mēs jums to paziņosim, tiklīdz tā būs pieejama, tikai noklikšķinot uz “Informēt, kad prece ir pieejama”. Kad prece atkal būs pieejama, jūs saņemsiet e-pastu. Šis e-pasts nav rezervēšanas rīks.

KO DARĪT, JA BANKAS KARTE/KONTS, KURU IZMANTOJU IEPIRKUMIEM, IR BLOĶĒTS?
Ja jūsu bankas konts ir bloķēts, lūdzu, sazinieties ar mums [email protected]

KUR ES VARU ATRAST IZMĒRU TABULU?
Izmēru tabulu var atrast virs izmēru izvēles lodziņa.

KONTS

KĀ IZDZĒST MANU SOULZ KONTU?
Ja vēlaties dzēst savu lietotāja kontu, lūdzu, piesakieties savā SOULZ kontā, pēc tam dodieties uz "Mans konts" un noklikšķiniet "Dzēst kontu". Jūsu profils tiks dzēsts no mūsu sistēmas 1 darba dienas laikā.

PASŪTĪJUMS

VAI ES VARU ATCELT SAVU PASŪTĪJUMU?
Atvainojamies, bet pēc tam, kad jūsu pasūtījums ir iesniegts, mēs vairs nevaram to atcelt, jo tas ir sagatavošanas procesā.

VAI ES VARU VEIKT IZMAIŅAS PASŪTĪJUMĀ? (IZMĒRS, KRĀSA, ADRESE, PIEGĀDES VEIDS.)
Ja jūsu pasūtījums vēl nav gatavs nosūtīšanai, mēs varam veikt korekcijas. Lai veiktu izmaiņas pasūtījumā, lūdzu, vienmēr sazinieties ar mums cik ātri vien iespējams.

MANĀ PASŪTĪJUMĀ TRŪKST PASŪTĪTĀS PRECES, KO MAN DARĪT?
Ja, saņemot pasūtījumu, tajā trūkst preces, lūdzu, nekavējoties informējiet mūs uz [email protected]

ES SAŅĒMU PRECI AR DEFEKTU, KO MAN DARĪT?
Ja pamanāt, ka saņemtajai precei ir defekts, lūdzu, informējiet mūs pa e-pastu [email protected] un nosūtiet preces foto, kurā redzams preces defekts.

ES NESAŅĒMU PASŪTĪTĀS PRECES, KO MAN DARĪT?
Ja neesat saņēmis pasūtīto preci, lūdzu, nekavējoties informējiet mūs uz [email protected]