BUJ

Biežāk uzdotie jautājumi


Šeit ir dažas atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem. Ja neatradāt atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni: +370 5 207 8801 vai e-pastu: [email protected]


IEPIRKŠANĀS

VAI MAN IR NEPIECIEŠAMS REĢISTRĒTIES, LAI IEPIRKTOS SOULZ.LV?

Vietnē Soulz.lv varat veikt pirkumus kā viesis vai kā reģistrēts klients. Reģistrācija ir vienkārša, neaizņem daudz laika un sniedz mums informāciju par klientu. Reģistrācija ļauj jums sekot līdzi piegādes statusam un apskatīt savu pasūtījumu vēsturi. Kā reģistrēts klients jūs saņemsiet arī īpašus piedāvājumus, dzimšanas dienas atlaides un informāciju par jaunām kolekcijām un izpārdošanām.



KAS IR IEPIRKUMU GROZS?

Iepirkumu grozs ir visas jūsu izvēlētās preces vienuviet. Iepirkumu grozā jūs varat apskatīt pirkuma saturu, mainīt vai izdzēst preces un vienību skaitu. Pēc iepirkumu groza salikšanas nav nepieciešams iepirkties uzreiz, taču mēs negarantējam, ka preces, kuras izvēlējāties, būs vēl pieejamas noliktavā. Iepirkumu grozs nav rezervēšanas rīks. 



KAS IR VĒLMJU SARAKSTS?

Jūs varat saglabāt savas iecienītākās preces vēlmju sarakstā un tās tiks saglabātas, pat aizverot Soulz.lv. Katru reizi, kad noklikšķināsiet uz sirds simbola, jūs to pievienosiet savam vēlmju sarakstam. Preces no saraksta varat arī izdzēst. Ja vēlaties kaut ko iegādāties no vēlmju saraksta, vienkārši pievienojiet to iepirkumu grozam un noformējiet pasūtījumu kā parasti. Jūs varat izbaudīt vēlmju saraksta priekšrocības tikai tad, ja esat reģistrēts klients. Vēlmju saraksts nav rezervēšanas rīks un mēs negarantējam, ka preces, kuras saglabājāt būs vēl pieejamas noliktavā.



KĀ ES VARU UZZINĀT PAR MANA PASŪTĪJUMA STATUSU?

Pēc veiksmīga pasūtījuma noformēšanas jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu. Ja pasūtījums netiks veiksmīgi noformēts, mēs par to jūs informēsim e-pastā. Pēc apstiprināšanas pasūtījumu vairs nebūs iespējams atcelt, jo preces tiek sagatavotas nosūtīšanai. 



KĀ ES VARU UZZINĀT PAR JAUNĀM KOLEKCIJĀM, ATLAIDĒM, IZPĀRDOŠANĀM UN ĪPAŠIEM PIEDĀVĀJUMIEM?

Lai uzzinātu aktuālāko informāciju, jūs varat abonēt Soulz.lv jaunumus. 



VAI PREČU CENAS ATŠĶIRAS TIEŠSAISTĒ UN VEIKALOS?

Preču cenas neatšķiras. Tiešsaistes veikalā Soulz.lv preču cenas ir tādas pašas kā veikalos "Apranga", "Moskito", "City" un visos pārējos Apranga grupas veikalos. Preču cena var mainīties, ja klients saņem īpašos piedāvājumus vai dzimšanas dienas atlaidi

MAKSĀJUMS

KĀ ES VARU NORĒĶINĀTIES PAR PASŪTĪJUMU? 

Mēs piedāvājam šādas maksājumu metodes: VISA, MAESTRO, MASTERCARD un e-banku (Banklink).



KĀ ES VARU ZINĀT, KA MAKSĀJUMS IR IZDEVIES? 

Ja maksājums būs veiksmīgs, mēs jums nosūtīsim apstiprinājuma e-pastu.



VAI ES VARU SAŅEMT RĒĶINU?

Jā. Kategorijā „Maksājums” jāizvēlas „Rēķins” un jāaizpilda nepieciešamie lauki. Pēc pasūtījuma pabeigšanas rēķins tiks nosūtīts uz norādīto e-pastu.



VAI ES VARU IZMANTOT SAVU LOJALITĀTES KARTI, LAI SAŅEMTU ATLAIDI?

Jā, VIP un "CITY" lojalitātes kartes ir derīgas SOULZ.lv tiešsaistes veikalā.

PIEGĀDE

KĀ ES VARU SAŅEMT SAVU PASŪTĪJUMU?

Soulz.lv piedāvā šādus piegādes veidus:

• Piegāde mājās, birojā vai citā adresē, izmantojot kurjeru.

• Piegāde uz Pick-up termināli OMNIVA un Circle K stacijās.



CIK MAKSĀ PIEGĀDE? 

Piegāde izmantojot kurjeru vai piegāde uz Pick-up termināli OMNIVA un Circle K stacijās ir bezmaksas, ja pasūtījuma summa pārsniedz 39 EUR. Pretējā gadījumā piegādes izmaksas ir 1,99 EUR.



CIK ILGI IR JĀGAIDA MANA PASŪTĪJUMA PIEGĀDE? 

Piegādes laiks ir no 1-4 darba dienām.



KĀ ES VARU SEKOT LĪDZI MANA PASŪTĪJUMA STATUSAM? 

Jūs saņemsiet pasūtījuma statusa atjauninājumus savā e-pastā. Šo informāciju varat atrast arī sadaļā “Mans konts”. Ja izvēlēsieties piegādi pick-up terminālī OMNIVA vai Circle K stacijās, jūs saņemsiet SMS ar kodu. Ja izvēlēsieties piegādi mājās, birojā vai uz citu adresi, ar jums sazināsies piegādes kompānija. Ja izvēlēsieties pasūtījuma saņemšanu veikalā, jūs saņemsiet e-pastu no Soulz.lv.

ATGRIEŠANA

VAI ES VARU ATGRIEZT PRECI, KAS MAN NEDER?

Jūs varat atgriezt preces*, ja:

• tās nav nēsātas;

• tās ir zemas kvalitātes;

• tās neatbilst pēc izmēra, materiāla vai neatbilst tam, ko gaidījāt.

Iepakojumi  un visas etiķetes nedrīkst būt sabojātas un noņemtas. 14 dienu laikā no saņemšanas brīža, jūs varat atgriezt pirkumu.

* Nevar atgriezt peldkostīmus un apakšveļu.



KĀ ES VARU ATGRIEZT PRECES? 

Jūs varat atgriezt preces šādā veidā:

•    Izmantojot pick-up termināli OMNIVA. Ja jums ir SOULZ konts, vienkārši dodieties uz pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas "Atgriezt", lai aizpildītu naudas atmaksas veidlapu. Ja neesat reģistrēts lietotājs, atgriešanas saite atrodama vēstulē “Jūsu pasūtījums ir izsūtīts”. Pēc veidlapas aizpildīšanas jūs saņemsiet e-pastu ar PIN kodu un izvēlēto OMNIVA pick-up termināli, uz kuru preces jānogādā. Viena pasūtījuma preces jāiepako vienā kastē un pareizi jānoformē. Pakas uzlīmi izdrukās pick-up terminālis.



CIK MAKSĀ PASŪTĪJUMA ATGRIEŠANA?

Atgriešana ir bez maksas.



CIK ILGĀ LAIKĀ ES SAŅEMŠU NAUDAS ATMAKSU? 

Nauda parasti tiek atmaksāta 5 darba dienu laikā, izmantojot to pašu maksājuma veidu, kas tika izmantots veicot pirkumu. Pēc atgriešanas klients saņem apstiprinājuma e-pastu. Likums paredz iespēju naudu atmaksāt 14 dienu laikā no paziņojuma saņemšanas par preču atgriešanu.

PRECE

KĀ ES VARU UZZINĀT, KAD PRECE ATKAL IR PIEEJAMA? 

Ja vēlamā prece ir izpārdota, varat reģistrēt savu e-pasta adresi, un mēs jums to paziņosim, tiklīdz tā būs pieejama, tikai noklikšķinot uz “Informēt, kad prece ir pieejama”. Kad prece atkal būs pieejama, jūs saņemsiet e-pastu. Šis e-pasts nav rezervēšanas rīks. Jūs variet arī apskatīties preces pieejamību veikalā, noklikšķinot uz „Pārbaudiet preces pieejamību veikalā“.

LOJALITĀTES PROGRAMMA

VAI SOULZ.LV TIEŠSAISTES VEIKALĀ IR DERĪGAS APRANGA GRUPAS LOJALITĀTES KARTES?

SOULZ.lv tiešsaistes veikalā ir derīgas VIP un CITY lojalitātes kartes.



KĀ AKTIVIZĒT SAVU LOJALITĀTES KARTI SOULZ.LV TIEŠSAISTES VEIKALĀ?

Izveidojiet kontu SOULZ.lv tiešsaistes veikalā. Konta kreisajā pusē noklikšķiniet uz "LOJALITĀTES PROGRAMMA", laukā "KARTES KODS" ievadiet lojalitātes kartes numuru un noklikšķiniet uz "SAGLABĀT". Kad būsiet pievienojis lojalitātes karti, atlaide tiks automātiski piemērota visiem pasūtījumiem, ko veicat vietnē SOULZ.lv Ja jums vēl netiek piemērota atlaide, pirkumi vietnē SOULZ.lv tiks iekļauti jūsu lojalitātes kartes uzkrājumā. Lojalitātes atlaide attiecas tikai uz precēm bez atlaidēm.



SISTĒMA PIEPRASA PIEVIENOT TELEFONA NUMURU, KAD VĒLOS PIEVIENOT LOJALITĀTES KARTI. KĀ TO IZDARĪT?

Dodieties uz "Mans konts" un izvēlieties "Adrešu grāmata". Ievadiet visu nepieciešamo informāciju un sistēma ļaus jums pievienot lojalitātes karti



VAI LOJALITĀTES KARTES IR DERĪGAS VISĀM PRECĒM? 

Lojalitātes atlaide attiecas tikai uz precēm bez atlaidēm.



VAI PIRKUMI, KAS VEIKTI SOULZ.LV, TIEK UZKRĀTI KLIENTU LOJALITĀTES KARTĒ?

Jā, visi pirkumi, kas veikti tiešsaistes veikalā SOULZ.lv, tiek uzkrāti klientu lojalitātes kartē.